Av Kristin - 20 augusti 2013 20:11

Dagen började med försovning, sen snabbt duschen och frukost. Sen när jag skulle gå till bussen trodde jag jag skulle missa den, men det gjorde jag inte som tur var ;) Skolan började med modersmål, kemi och sen finska. Sen hade vi lunch, tre timmar huslig ekonomi och sen avslutade vi skoldagen med håltimme :D Efter skolan tog jag och min bästis bussen hem till mig där vi endast satt och pratade om allt och ingenting :D Efter en stund ringde min bästis sin mamma för att fråga när hon skulle hämtas, sen sekunden efter var det bestämt att vi skulle till SeaSide och äta och spela minigolf/bangolf :D Efter det kärde vi runt i lite byar där runtom och sen stjussade de hem mig. Måste säga att det har varit en toppenkväll! :D Kanske vi gör om det någon dag? :) Får se vad som händer :D

Btw, tappade just telefonen i golvet så batteriet flög ur...

Nu ska jag snart börja avsluta denna dag med en kopp te och en bra bok :) Så vi hörs imorgon! :)

Av Kristin - 18 augusti 2013 20:28

Black and White - Polyvore

From east to west - 2a mars - sofiaadeen - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.

I want... summer rock - Polyvore

Swag - Polyvore

♦ Perfect Pearl ♦

I waaaaaaaant!!!! *.*♥

Av Kristin - 18 augusti 2013 10:45

En massa egopics, när vi skulle spela tennis landade bollen på taket, sen när vi skulle ta ner den hamnade också kräfsan på taket, min och min bästis drinkar en lördagskväll när vi var home alone, bilder av mig som min bästis har tagit :D xD

Av Kristin - 17 augusti 2013 21:41

• Nördat på datorn
  • SLÖSAT PENGAAAR!!!! xD

Av Kristin - 14 augusti 2013 20:59

Dagen har väl varit sådär... Skolan började igår och idag har det varit en helt vanlig skoldag.. Yejj... Not..  Skolan började med Kemi, sen data, efter det två timmar gymnastik och efter det lunch och HÅLTIMME!!! :D efter håltimmen hade vi matematik och geografi, sen slutade vi för dagen... Imorgon kommer vi sluta en timme tidigare för vi har håltimme sista på torsdag x) #skolan #håltimme

Imorgon ska jag inte göra så mycket, kanske laddar upp bilderna från Umeå imorgon, vet inte, vi får se :p Men nu ska jag gå och börja göra mig i ordning för att gå och lägga mig, annars orkar jag inte upp imorgon.. ;p Ha det så bra, så hörs vi! :)

Av Kristin - 12 augusti 2013 10:50

Tjolahopp! :D Kom hem från Umeå igår kväll :D Resan har varit jättekuuuul! :D (Y) Speciellt hemresan, satt och gapskratta hela bussresan hem typ :D Som det kanske märks är jag superglaad idaaaaag :D xD Bilderna kommer senare i ett annat inlägg, för min kompis ska skicka bilderna till mig så jag kan lägga upp dem, tog nästan inga bilder med min kamera :p Men bli beredd på att det nästan inte är några normala bilder vi tog, speciellt inte våra fina kompisbilder :D Nästan bara onormala bilder :D Men kan berätta lite om resan nu:

Åkte med buss till Vasa fredags morgonen, åkte över till Umeå med båten, tog cirka 4 timmar. När vi kom av båten åkte vi till Nolia-mässan och gick runt där en stund, senare uppträdde vi också. Efter vårat uppträdande gick vi och åt. Efter middagen åkte vi till Midgårdsskolan där vi sov (där går William Spetz i skolan! :O) :D  Åkte ut på stan en liten stund på kvällen sen tillbaka till skolan och sova. Morgonen därefter åt vi frukost, och åkte till torget där vi uppträdde, sen åt vi lunch och uppträdde igen, sen shopping och på kvällen uppträdde vi ännu en gång. På söndag packade vi, åt frukost och packade :p Elva-tiden satte vi oss i bussen och åkte till Holmsund där vi uppträdde innan vi gick på båten, fast ett lite kortare program. På båten sprang vi runt i cirka en timme innan det var dags att samlas igen och uppträda, denna gång uppe på soldäck :) Sen resten av båtresan var vi lediga, satt i baren med några kompisar en stund, samt dansade :D Efter det gick jag och pratade i telefon med min bästa vän, medan de lämnade i baren, när jag avslutade samtalet kom de ut och satte sig på golvet med mig :D Sen låg vi på golvet på däck 8 utanför baren och hade allmänt roligt :D Sen bussresan hem som gick alltför snabbt.. :D Det var den resan :D #Umeå

Suck, imorgon börjar skolan igeeen.... :(

Välkommen till en snart 13-årig finlandssvensk tjej's blogg. Flickan bor i Österbotten och hennes liv består av vänner, familj och musik ♥